Təlim yalnız korporativ sifariş əsasında təşkil olunur. Təlimin başlanma tarixi, saatı və vaxtı: Təlimin elan olunduğu vaxt və ya korporativ sifariş olduqda qarşılıqlı razılaşma ilə Təlimin davam etmə müddəti: 12 saat Təlimin keçirilmə üslubu: ofis rejimi və ya online (zoom platforması üzərindən) Tədris dili: Azərbaycan dili
Təlimin qiyməti: (vergi daxil) Qiymət sifariş əsasında formalaşır.
Ödənişə daxildir: 1) Digital Sertifikat - ACTD, ISO 9001-2015; ISO 29993-2017 loqosu ilə 2) Təlim materialları 3) Video recording (online olduqda) 4) Cofee break (ofis olduqda)
Proqram: Modul 1 - Müştəri kimdir? Müştərinin tipləri - Müştəri nə istəyir? Müştəri psixologiyası - Ən yaxşı xidmət nədir? Xidmətin 2 tərəfi - Xidmət zamanı işgüzar etika - İlk təəssüratın yaradılması
Modul 2 - Müştəri ilə ünsiyyətin əsas prinsipləri. Verbal və qeyri-verbal ünsiyyət - Xidmətin düzgün təqdimatı nədən asılıdır? - Məlumatın yığılması - Məlumatın təqdimatı - Müştəri ilə danışıq prosesinin sürətləndirilməsi (vaxta qənaət) - Dinləmə və izahetmə bacarıqları
Modul 3 - Müştəri növləri - Aqressiv müştərilər ilə danışığın xüsusiyyətləri - Müştərini nəzakətli inkar etməyin sirləri - Manipulyasiya (nüfuzetmə) texnikaları - Müştəri ilə dialoqun tipik səhvləri
Modul 4 - Müştəri etirazı və şübhə - Müştəri şikayət edərkən - Xidmət zamanı stres yaradan faktorlar - Stresin idarə edilməsi - Münaqişəli vəziyyətlərin yaradan səbəblər - Münaqişəli vəaiyyətlərin idarə edilməsi
Təlimə yazıl
Aşağıda qeyd olunan sahələri müvafiq ardıcıllıqda dolduraraq
təlimdən qeydiyyatdan keçə bilərsiniz