ISO 9001 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi nədir?
ISO 9001 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi dünyada 180 ölkələrində bir milyondan çox təşkilat sertifikat almış dünyanın ən populyar keyfiyyət idarəetmə sistemi standartıdır. 9001 standartı Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı (ISO) tərəfindən nəşr olunan 9000 standartları standartlarından uyğunluq qiymətləndirməsində istifadə edilə bilən yeganə standartdır.
ISO 9001 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi müştərilərin gözləntilərinə, ehtiyaclarına və tənzimləyici tələblərinə cavab verərək müştəri məmnuniyyətini artırmağı nəzərdə tutan, dünya səviyyəli qəbul edilmiş keyfiyyət idarəetmə sistemidir. Təşkilatın təşkilati strukturundan müştərilərin razılıq səviyyəsinə qədər toplanan məlumatların təhlilindən, proseslərin səmərəli idarə edilməsindən, daxili auditdən məhsul dizaynına qədər, satışdan satışa qədər bir çox nöqtədə Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin şərtlərini müəyyənləşdirir. ISO 9001 Standartı əsasən nəzarət mexanizmidir. Bu standartın məqsədi səhvləri və qüsurları azaltmaq, aradan qaldırmaq və daha da önəmlisi, qarşısını almaqdır. Standart məhsul və xidmət keyfiyyəti ilə deyil, idarəetmə sisteminin keyfiyyətinə aiddir. Əsas ehtimal ki, effektiv Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi qurulub və tətbiq olunarsa, müştərilərin ehtiyaclarını ödəmək üçün keyfiyyətli məhsullar və xidmətlər istehsal olunacaqdır.
ISO 9001 Standartı ümumi tələbləri ehtiva edir. Böyük və ya kiçik miqyaslı olmağından asılı olmayaraq istənilən sektorda tətbiq edilə bilər. Düzgün şəkildə başa düşülən və düzgün tətbiq edildiyi zaman güclü bir idarəetmə sistemini təmsil edir.
ISO 9001 Standartı, Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi qurmaq üçün tamamilə təşkilatlara ayrıldı. Nə etmək lazımdır, "standart" Keyfiyyət Menecmenti Sistemi yaratmaq deyil, standartın tələblərinə cavab verən Keyfiyyət Menecmenti Sistemi yaratmaqdır.
ISO 9001:2015 Beynəlxalq Sertifikatının faydaları nələrdir ?- Təsirli bir ISO 9001:2015 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi üçün minimum şərtləri bildirir.
- Şərtləri ümumidir, miqyası fərq etmədən hər sektor üçün tətbiq oluna bilər.
- ISO 9001:2015 nəyin ediləcəyini söyləyər, necə ediləcəyini deyil.
- Müştəri əlaqələrinə yönəlmiş müəssisədə müştəri şikayətləri azalır, müştəri məmnuniyyəti və bağlılığı daha da artar.
- ISO 9001:2015 müştərinin istək və tələblərini ön planda tutaraq daha yaxşı məhsul layihəsi verir.
- Yaxşı layihə və planlaşdırma, emal xərclərini azaldar.
- ISO 9001:2015 keyfiyyət problemlərindən qaynaqlanan keyfiyyətsizlik xərclərini minimuma endirir.
- ISO 9001:2015 də fəaliyyətlərin daha yaxşı planlaşdırılması, problemlərin daha sürətli həll edilməsi ilə səmərəli bir idarəetmə təmin edilmiş olar.
- Bütün problemlər sistematik şəkildə təhlil edildiyinə görə, müəssisədə davamlı bir inkişaf olur.
- İşçilərin fəaliyyətlərə cəlb olunması təmin olunur, motivasiya və iş həyəcanları artır.
- ISO 9001:2015 hər sahədə davamlı təkmilləşdirilmə ilə ixtisaslı işçi faizini artırır.
- ISO 9001:2015 müəssisələr arası problemlərin həllində sistematik yanaşma məhsuldarlığı artırır.
- ISO 9001:2015 təşkilatın keyfiyyət imicini gücləndirir, müştərilərin inamını artırır.
- ISO 9001:2015 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi sistematik və inzibati bir infrastruktur yaradaraq təşkilatlanma yolunda bir addım daha irəliyə gedilməsini təmin edir.