Təşkilatın telefon imici (Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün təlim)
Müraciət et
Təşkilatın telefon imici (Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün təlim)

Təlim yalnız korporativ sifariş əsasında təşkil olunur.
Təlimin başlanma tarixi, saatı və vaxtı: Təlimin elan olunduğu vaxt və ya korporativ sifariş olduqda qarşılıqlı razılaşma ilə
Təlimin davam etmə müddəti: 6 saat
Təlimin keçirilmə üslubu: ofis rejimi və ya online (zoom platforması üzərindən)
Təlim keçirilən ünvan:  Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 44, (Caspian Plaza, 1-ci korpus, 5-ci mərtəbə) və ya Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 40 (Caspian Business Centre, 4-cü mərtəbə, ofis – 407)
Tədris dili: Azərbaycan dili

Təlimin qiyməti: (vergi daxil)
Qiymət sifariş əsasında formalaşır.
II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ ÖDƏNİŞDƏN TAM AZAD OLUNURLAR
II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN I QRUP QAZİ AİLƏLƏRİ – KURSUN ÜMUMİ ÖDƏNİŞİNİN 50%-dən AZAD OLUNURLAR

Ödənişə daxildir:
1) Beynəlxalq Sertifikat - ACTD və İSO loqoları ilə.
2) təlim materialları
3) video recording (online olduqda)
4) cofee break (ofis olduqda)

 
Məqsəd: Müştəri məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə çağrı mərkəzində çalışan
əməkdaşların telefonla ünsiyyət bacarıqlarının artırılması.

Təlimin faydası:   İşdirakçılar müştəriləri tanıma, informasiyanı dəqiq və səlis çatdırmaq, daxil olan 
və xaric olan zənglərdə danışıq qaydalarına düzgün riayət etmək, müştəri ilə danışıq prosesinin 
sürətləndirilməsi (vaxta qənaət), dinləmə və izahetmə bacarıalrına yiyələnəcəklər. 


Bölmələr
I bölmə - Müştəri və xidmət
II bölmə - Çağrı mərkəzi əməkdaşının əsas alətləri
III bölmə - Telefonla düzgün xidmətin texnikaları
IV bölmə - Çətin anlarda ünsiyyət

Təlimə yazıl

Aşağıda qeyd olunan sahələri müvafiq ardıcıllıqda dolduraraq
təlimdən qeydiyyatdan keçə bilərsiniz