Təşkilatın telefon imici (Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün təlim)
Təlim yalnız korporativ sifariş əsasında təşkil olunur. Təlimin başlanma tarixi, saatı və vaxtı: Təlimin elan olunduğu vaxt və ya korporativ sifariş olduqda qarşılıqlı razılaşma ilə Təlimin davam etmə müddəti: 6 saat Təlimin keçirilmə üslubu: ofis rejimi və ya online (zoom platforması üzərindən) Təlim keçirilən ünvan: Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 44, (Caspian Plaza, 1-ci korpus, 5-ci mərtəbə) və ya Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 40 (Caspian Business Centre, 4-cü mərtəbə, ofis – 407) Tədris dili: Azərbaycan dili
Təlimin qiyməti: (vergi daxil) Qiymət sifariş əsasında formalaşır. II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ ÖDƏNİŞDƏN TAM AZAD OLUNURLAR II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN I QRUP QAZİ AİLƏLƏRİ – KURSUN ÜMUMİ ÖDƏNİŞİNİN 50%-dən AZAD OLUNURLAR
Ödənişə daxildir: 1) Beynəlxalq Sertifikat - ACTD və İSO loqoları ilə. 2) təlim materialları 3) video recording (online olduqda) 4) cofee break (ofis olduqda)
Məqsəd: Müştəri məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə çağrı mərkəzində çalışan əməkdaşların telefonla ünsiyyət bacarıqlarının artırılması.
Təlimin faydası: İşdirakçılar müştəriləri tanıma, informasiyanı dəqiq və səlis çatdırmaq, daxil olan və xaric olan zənglərdə danışıq qaydalarına düzgün riayət etmək, müştəri ilə danışıq prosesinin sürətləndirilməsi (vaxta qənaət), dinləmə və izahetmə bacarıalrına yiyələnəcəklər.
Bölmələr I bölmə - Müştəri və xidmət II bölmə - Çağrı mərkəzi əməkdaşının əsas alətləri III bölmə - Telefonla düzgün xidmətin texnikaları IV bölmə - Çətin anlarda ünsiyyət
Təlimə yazıl
Aşağıda qeyd olunan sahələri müvafiq ardıcıllıqda dolduraraq
təlimdən qeydiyyatdan keçə bilərsiniz