Müştərilər ilə əlaqələrin idarə edilməsi - CRM
Müraciət et
Müştərilər ilə əlaqələrin idarə edilməsi - CRM

Təlim yalnız korporativ sifariş əsasında təşkil olunur.
Təlimin başlanma tarixi, saatı və vaxtı: Təlimin elan olunduğu vaxt və ya korporativ sifariş olduqda qarşılıqlı razılaşma ilə
Təlimin davam etmə müddəti: 12 saat
Təlimin keçirilmə üslubu: ofis rejimi və ya online (zoom platforması üzərindən)
Təlim keçirilən ünvan:  Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 44, (Caspian Plaza, 1-ci korpus, 5-ci mərtəbə) və ya Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 40 (Caspian Business Centre, 4-cü mərtəbə, ofis – 407)
Tədris dili: Azərbaycan dili

Təlimin qiyməti: (vergi daxil)
Qiymət sifariş əsasında formalaşır.
II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ ÖDƏNİŞDƏN TAM AZAD OLUNURLAR
II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN I QRUP QAZİ AİLƏLƏRİ – KURSUN ÜMUMİ ÖDƏNİŞİNİN 50%-dən AZAD OLUNURLAR

Ödənişə daxildir:
1) Beynəlxalq Sertifikat - ACTD və İSO loqoları ilə.
2) təlim materialları
3) video recording (online olduqda)
4) cofee break (ofis olduqda)


Məqsəd: Müştəri məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə gəliri müştərilərdən asılı olan müasir 
biznes strukturlarında müştəriləri tanıma, onları inandırma, ümumilikdə keyfiyyətli xidmət təqdim 
etmə və əməkdaşların bu sahədə bilik vəbacarıqlarının artırılması.

Təlimin faydası:   İşdirakçılar müştəriləri tanıma, onları inandırma, keyfiyyətli xidmət təqdim etmə və 
müştəri məmnunluğunun təmin etmə və  nəticədə satışı artırma sahəsində bilik və bacarıqlarını  artıracaqlar. 


Təlimin keçirilməsi üçün yardımçı vasitələr:
- Müştəri məmnunluğunun şərti mövzusu ilə bağlı elektron təqdimat
- Müştəri məmnunluğu ilə bağlı video-çarx

Bölmələr
I bölmə - Xidmət və onun mərhələləri
II bölmə - Müştəri (vətəndaş) məmnuniyyətinə təsir edən faktorlar
III bölmə - Çətin müştərilər (vətəndaşlar) və müştəri (vətəndaş) etirazlarla iş
IV bölmə - Müştəri (vətəndaş) xidmətində vacib olan faktorlar

Təlimə yazıl

Aşağıda qeyd olunan sahələri müvafiq ardıcıllıqda dolduraraq
təlimdən qeydiyyatdan keçə bilərsiniz