Təlim yalnız korporativ sifariş əsasında təşkil olunur. Təlimin başlanma tarixi, saatı və vaxtı: Təlimin elan olunduğu vaxt və ya korporativ sifariş olduqda qarşılıqlı razılaşma ilə Təlimin davam etmə müddəti: 12 saat Təlimin keçirilmə üslubu: ofis rejimi və ya online (zoom platforması üzərindən) Təlim keçirilən ünvan: Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 44, (Caspian Plaza, 1-ci korpus, 5-ci mərtəbə) və ya Bakı şəhəri, C. Cabbarlı 40 (Caspian Business Centre, 4-cü mərtəbə, ofis – 407) Tədris dili: Azərbaycan dili
Təlimin qiyməti: (vergi daxil) Qiymət sifariş əsasında formalaşır. II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN ŞƏHİD AİLƏLƏRİ ÖDƏNİŞDƏN TAM AZAD OLUNURLAR II QARABAĞ MÜHARİBƏSİNİN I QRUP QAZİ AİLƏLƏRİ – KURSUN ÜMUMİ ÖDƏNİŞİNİN 50%-dən AZAD OLUNURLAR
Ödənişə daxildir: 1) Beynəlxalq Sertifikat - ACTD və İSO loqoları ilə. 2) təlim materialları 3) video recording (online olduqda) 4) cofee break (ofis olduqda)
Məqsəd: Müştəri məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə gəliri müştərilərdən asılı olan müasir biznes strukturlarında müştəriləri tanıma, onları inandırma, ümumilikdə keyfiyyətli xidmət təqdim etmə və əməkdaşların bu sahədə bilik vəbacarıqlarının artırılması.
Təlimin faydası: İşdirakçılar müştəriləri tanıma, onları inandırma, keyfiyyətli xidmət təqdim etmə və müştəri məmnunluğunun təmin etmə və nəticədə satışı artırma sahəsində bilik və bacarıqlarını artıracaqlar.
Təlimin keçirilməsi üçün yardımçı vasitələr: - Müştəri məmnunluğunun şərti mövzusu ilə bağlı elektron təqdimat - Müştəri məmnunluğu ilə bağlı video-çarx
Bölmələr I bölmə - Xidmət və onun mərhələləri II bölmə - Müştəri (vətəndaş) məmnuniyyətinə təsir edən faktorlar III bölmə - Çətin müştərilər (vətəndaşlar) və müştəri (vətəndaş) etirazlarla iş IV bölmə - Müştəri (vətəndaş) xidmətində vacib olan faktorlar
Təlimə yazıl
Aşağıda qeyd olunan sahələri müvafiq ardıcıllıqda dolduraraq
təlimdən qeydiyyatdan keçə bilərsiniz