Məqsəd: Müştərilərə xidmət göstərən əməkdaşların ünsiyyət vərdişlərinin təkmilləşdirilməsi məqsədi ilə ünsiyyət komponentləri, ünsiyyət formaları, razı salma texnikaları ilə bağlı bilik və bacarıqların mənimsədilməsi.
Təlimin faydası: İştirakçılar keyfiyyətli və keyfiyyətsiz ünsiyyət haqqında məlumatlı olacaq, ünsiyyət zamanı yaranan anlaşılmazlıqların aradan qaldırılması üsullarını mənimsəyəcəklər.
İştirakçıların sayı: 14-18 nəfər Təlimin müddəti: 6 saat
Təlimin keçirilməsi üçün yardımçı vasitələr: - Ünsiyyət psixologiyası mövzusu ilə bağlı elektron təqdimat - Ünsiyyət tərzləri ilə bağlı video-çarx
Bölmələr I bölmə - Ünsiyyətin növləri II bölmə - Növünə əsasən düzgün ünsiyyət tərzlərinin müəyyənləşdirilməsi III bölmə - Dinləmə və izahetmə bacarıqlarının ünsiyyət prosesində rolu IV bölmə - Vətəndaş və ya müştəri məmnuniyyəti üçün düzgün ünsiyyət tərzləri
Qiymət: Qarşılıqlı razılaşma əsasında
Təlimə yazıl
Aşağıda qeyd olunan sahələri müvafiq ardıcıllıqda dolduraraq
təlimdən qeydiyyatdan keçə bilərsiniz